Nástroj Marketing Miner má 2,7 tisíce uživatelů

čtvrtek, 23. února 2017, 07:05 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Nová verze nástroje Marketing Miner z dílny Filipa Podstavce vznikla před půl rokem a v současnosti registruje 2700 českých uživatelů. "Jednoduše se snažíme zaplnit díru na trhu, která zefektivní online marketingovým specialistům proces získávání relevantních výstupů pro jejich práci," říká Filip Podstavec.

Hlavním cílem Marketing Mineru je zprostředkování dat ze zdrojů, které mohou uživateli pomoci v rozhodování či analýzách, a která by jinak získával složitou cestou. Příkladem takových dat mohou být hledanosti frází ve vyhledávačích, jakožto podkladu pro SEO/PPC specialisty, informace ze srovnávačů cen nebo analýzy výsledků vyhledávání Google.

"Od začátku spolupracujeme s odborníky v oboru, kteří nám pomáhali jak v rámci testovací fáze, tak v průběhu vývoje nástroje. Postupně se nám daří na základě jejich odezvy rozšiřovat funkcionality o data, která nikde (nebo velmi složitě) neseženou a jsou pro ně nedílnou součástí výstupů. Vytváříme tak komunitu specialistů, kteří nástroj sami propagují," dodává Podstavec.

Filip Podstavec
Filip Podstavec

Marketing Miner využívají jak jednotlivci, tak i velké eshopy a agentury. Příkladem může být eshop Alza nebo mediální agentury OMD, PHD a Attention!Media ze skupiny Omnicom Media Group.

„Marketing Miner automatizuje a usnadňuje naší práci a lze ho použít i jinde než jen v oblastech SEO a PPC. My jsme například našli jeho využití také v případě správy služeb Google Mapy a Google Moje Firma,“ říká Jakub Petz, online specialista z mediální skupiny Omnicom.

Podstavec do budoucna vidí potenciál primárně v rozvoji nástrojů založených na strojovém učení. Největší mezeru aktuálně spatřuje v UX a použitelnosti pro běžného uživatele. Nástroj působí zatím pouze na tuzemském trhu. S expanzí na zahraniční trhy se počítá během druhého kvartálu letošního roku.

-mav-