MFF Karlovy Vary představil vizuál a partnery

úterý, 25. dubna 2017, 11:40 Marketing MediaGuru

52. ročník karlovarského festivalu ukázal vizuál, k hlavním partnerům se přiřadil Lobkowicz.

Po loňském roce s tzv. antiselfies si letos vizuál 52. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech pohrává s vypůjčenou identitou známých tváří filmového světa, například s Jean-Paul Belmonda, Danny DeVita, Jany Brejchové či Rudolfa Hrušínského. „Letos jsme se rozhodli pracovat s tím, že my obyčejní lidé občas chceme měnit identitu a stát se hvězdami. John Malkovich byl ve své kůži sám sebou, tak chceme, aby i ostatní lidé mohli být třeba Johnem Malkovichem,“ vysvětlil Aleš Najbrt z autorského Studio Najbrt. Spolu s ním se na tvorbě vizuálu podíleli designéři Zuzana Lednická a Michal Nanoru. Fotografem byl opět Václav Jirásek.

vizual1

vizual2

vizual4

vizual3

Tváří tradičních festivalových znělek s významnými osobnostmi filmu bude letos Josef Sommer. Režie se ujme opět Ivan Zachariáš. Cenu prezidenta MFF Karlovy Vary převezme na 52. ročníku MFF KV Václav Vorlíček.

Složení hlavních partnerů zůstává od loňského roku téměř stejné. ČEZ je opět generálním partnerem. Mezi hlavními partnery figuruje Vodafone, innogy (dříve RWE) a nově také pivovar Lobkowicz, který se v loňském roce řadil k partnerům. Těmi jsou letos KKCG, Unicredit a Unipetrol. Oficiálním vozem je BMW, kávou Nespresso, drinkem Finlandia Vodka, šampaňským Moët & Chandon, nealkoholickým nápojem Korunní a make-up artistou Douglas. 

Podívejte se na video z odhalení vizuálů

-stk-