Heineken podpoří nový cider Lišácké jablko

pátek, 05. května 2017, 07:57 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Společnost Heineken uvádí na trh novou značku cideru. Po Strongbow, který na český trh přivedla před dvěma lety, nyní přichází s Lišáckým jablkem. 

lisacke_jablko_packshot_pracverze-kopie

 

Cider Lišácké jablko je na trhu k dostání od začátku května ve vratných lahvích o objemu 0,5 l za doporučenou cenu 16,90 Kč. Obsahuje 4,5 % alkoholu a jeho chuťový profil je sušší, než nabízí většina současných značek na trhu. Jeho launch podpoří kampaň s claimem "mazaný cider" v outdooru, na sociálních sítích a v místě prodeje. Doplní ji PR aktivity.

nahled_02423_lisak_odsadu_billboard_v07

Pod kampaní je podepsána agentura VCCP. 

-stk-