BrandZ: Nejhodnotnější značkou zůstává Google
Letošní žebříček BrandZ 100 nejhodnotnějších značek světa, který každoročně sestavuje výzkumná agentura Kantar Millwards, opět vede technologický gigant Google. Za ním se umístily značky Apple, Microsoft a Amazon, která v meziročním srovnání zaznamenala 41% navýšení své hodnoty.
Top 10 nejhodnotnějších značek
| Pořadí | Značka | Hodnota značky |
| 1. | $245,581 M | |
| 2. | Apple | $234,671 M |
| 3. | Microsoft | $143,222 M |
| 4. | Amazon | $139,286 M |
| 5. | $129,800 M | |
| 6. | AT&T | $115,112 M |
| 7. | Visa | $110,999 M |
| 8. | Tencent | $108,292 M |
| 9. | IBM | $102,088 M |
| 10. | McDonald's | $97,723 M |
Vedle devíti původně amerických značek se do první desítky poprvé probojovala také čínská značka Tencent, jež stojí za chatovací aplikací WeChat. Podle BrandZ je její hodnota dokonce vyšší než u IBM či McDonald’s.

Mezi nově zařazené značky patří YouTube, HPE, Salesforce, Netflix, Snapchat, Xfinity a Sprint.
Celková hodnota všech TOP 100 značek se v meziročním srovnání zvýšila o 8 %. V žebříčku je zastoupeno 54 amerických značek, které představují 71 % celkové hodnoty TOP 100 značek. Čínských značek je v žebříčku 13, které tvoří 11 % celkové hodnoty.
-stk-