Gambrinus neprodlouží sponzoring ve fotbale

pátek, 09. června 2017, 10:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Kvůli současným kauzám českého fotbalu se pivní značka Gambrinus rozhodla neprodloužit své sponzorství nejvyšší soutěže a reprezentace. Současná sponzorská smlouva je sice platná do konce následující sezony, nicméně o konkrétní podobě vzájemné spolupráce na toto zbývající období chce pivovar intenzivně jednat. Neuplatnění opce se týká ročníku 2018/2019.

„Kauzy kolem vrcholového fotbalu a dlouhodobá neochota vedení FAČR udělat zásadní kroky pro zlepšení jeho jména poškozují i nás,“ vysvětluje důvody neuplatnění opce Marek Dvořák, marketingový manažer pivovaru Gambrinus, a dodává: „Jsme si jistí, že nás fanoušci podpoří, i nadále budeme sponzorovat fotbal na nižších úrovních, kde cítíme skutečnou radost ze hry a férovost.“

Pivovar z portfolia společnosti Plzeňský prazdroj podporuje český fotbal téměř dvě desítky let. Před lety Gambrinus také založit program Kopeme za fotbal, ve kterém je zapojeno několik stovek amatérských fotbalových klubů. Tento program bude do budoucna pro pivovar hlavním spojením s fotbalem.

-stk-