Marie Claire rozvíjí téma úspěšných žen

pondělí, 10. července 2017, 07:00 Tisk MediaGuru

Po třech letech od spuštění své specializované rubriky přichází se samostatným speciálem.

Česká edice magazínu Marie Claire vydavatelství Burda Praha dává do prodeje rozhovorový speciál pod kariérní platformou @Work. Stostránkový speciál nazvaný 30 rozhovorů jde do prodeje v pondělí 10. července za cenu 89,90 Kč. Speciál je možné koupit i online.

Rubrika časopisu Marie Claire @Work přináší tři roky rozhovory s úspěšnými ženami. Právě vydaný speciál obsahuje jak rozhovory, které už v rámci rubriky vyšly, tak dosud nepublikované rozhovory a příspěvky. Interview poskytly například Tatiana le Moigne, Renata Mrázová, Dita Přikrylová a další.

"Vybrali jsme ty nej rozhovory s ženami, jejichž příběh je natolik silný, že dokáže ostatním dodat odvahu následovat své cíle a poslání. Abychom my ženy dosáhly opravdové rovnoprávnosti i v práci, je důležité se navzájem podporovat a také sdílet svoje zkušenosti, úspěchy i neúspěchy. Právě ono sdílení je důvodem, proč jsme se rozhodli některé rozhovory z Marie Claire publikovat znovu. Zároveň doufám, že osloví i naše nové čtenářky a pomohou jim také zasednout k pomyslnému stolu a stát se součástí diskuze," zdůvodnila šéfredaktorka Marie Claire Lenka Fabian.

Podle publisherky časopisu Moniky Szeroczyńské je pro Marie Claire téma žen v byznysu velmi důležité. "Podle našeho názoru zatím nemá odpovídající pozornost a pomocí Marie Claire na něj můžeme upozornit. Můžeme hlasitěji mluvit o tématech, které se dotýkají většiny pracujících žen," uvedla.

Speciál má být v prodeji ve vybraných distribučních místech po dobu tří měsíců. Vedle toho je možné koupit ho i online.

mc_at_work_special

-mav-