Cider Kopparberg se spojuje s udržitelnou módou

čtvrtek, 24. srpna 2017, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Švédská značka cideru Kopparberg, kterou na českém trhu distribuuje Plzeňský Prazdroj, se ve své letní kampani zaměřila na skupinu hipsterů, potažmo lidí, kteří se zajímají o lokální design a udržitelnou módu. V duchu skandinávského minimalismu vytvořila značka ve spolupráci s mladými tvůrci módní kolekci Wildhub by Kopparberg z „upcycled“ materiálů.

Na kolekci z obnošených košil se podílela módní designérka a průkopnice udržitelné módy Ľubica Skalská, bloggerky Zuzana Gasparovičová a Nicole Kudělková. Do projektu se dále zapojili i influenceři fotograf Honza Řeháček, známý jako Kopernikk , dále Jakub Mařík či vloggerka Dorota Nováková neboli Dorota Noon.

Kolekce byla představena v prostorách Kasárny Karlín, které byly na jeden večer proměněny na les v Kopparbergu. Nafotila ji fotografka Veronika Nagyová, známá pod pseudonymem Wellina, styling zajistila Michaela Warenitsová. Dále se na akci podílela Olga Burešová z agentury Artspeak nebo Tereza Bílá, která stojí za vizuální identitou kampaně Bibloo x Jakub Polanka. Pod kampaní je podepsána agentura Striker.

-stk-