Freeport investuje 40 mil. Kč do remodelingu

středa, 30. srpna 2017, 07:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma, které v 75 obchodech nabízí přes 250 světových módních značek, prochází celkovým remodelingem. Nová vnější i vnitřní podoba se ponese ve stylu Art Nouveau neboli secese. 

freeport-fashion-outlet_remodeling_vizualizace_1
Vizualizace nové podoby nákupního centra Freeport
freeport-fashion-outlet_remodeling_vizualizace_3
Důraz je při remodelingu kladen i na jednotlivé značky.

Secesními prvky chce Freeport svůj styl sjednotit prvek s partnerským Parndorf Fashion Outlet, jehož vlastníkem je rakouská holdingová společnost Fashion Outlet Parndorf Beteiligungs-GmbH, která centrum Freeport koupila na podzim roku 2015.

„Návštěvníkům chceme vedle příznivých cen prémiových módních značek také nadále poskytovat co nejvyšší kvalitu služeb a zážitku z nakupování. Rozhodli jsme se osvěžit nejen vzhled exteriéru, lépe chceme prezentovat i zastoupené světové módní značky. Ve vnitřních prostorách centra vytvoříme atmosféru nákupní třídy, což u našich návštěvníků ještě více posílí příjemný zážitek z nakupování,“ uvedl Jan Procházka, ředitel centra Freeport Fashion Outlet.

Současná podoba nákupního centra Freeport
Současná podoba nákupního centra Freeport

Investice do modernizace, jejíž ukončení je naplánováno na konec září, dosáhnou 40 milionů korun. Provoz centra zůstává po celou dobu rekonstrukce nepřerušen. Letos zde byly otevřeny nové obchody Lee Wrangler a Pierre Cardin. Značka Tom Tailor se představila v novém velkoformátovém konceptu na 600 m² a do větších prostor se přestěhoval Hervis Sports. V letošním roce se nově uvede ještě známá značka Guess nebo s.Oliver. S rostoucí poptávkou po stravovacích službách v nákupních centrech jsme se rozhodli návštěvníkům rozšířit paletu stravovacích zařízení. Do konce roku představíme úspěšné formáty Burger King a Starbucks, které se těší velké oblibě jak u nás, tak i v zahraničí,“ doplnil Jan Procházka.

-stk-