Lidl uvede módní kolekci od Heidi Klum 18. září
Obchodní řetězec Lidl již před létem oznámil navázání spolupráce s modelkou Heidi Klum, která se stala nejen tváří jeho módní nabídky, ale i autorkou kolekce značky „Esmara by Heidi Klum“. První kolekce, jejímž tématem je „Heidi & The City“, bude mít 7. září světovou premiéru v rámci speciálního Lidl Fashion Weeku v New Yorku. Do prodeje půjde ve všech zemích, kde Lidl působí, ve stejný den 18. září. Kolekci podporuje od začátku srpna také kampaň #Letswow.
„Lidl dosud nebyl spojován s módou. To chceme společně s Heidi Klum, zdrojem módní inspirace a úspěšnou designérkou na naší straně, změnit. #Letswow baví a překvapuje – jako Lidl ve světě módy,“ říká ke spolupráci Michal Farník, jednatel společnosti Lidl v České republice.
Kolekce s urbanistickým lookem má vyvolat „wow“ efekt. Objeví se v ní například blazer s leopardím vzorem a jemný top, letecká bunda, skinny jeansy, jemné krajky a kůže, světle modrá a teplý koňak. Jednotlivé kousky budou k dostání v cenovém rozmezí od 149 Kč do 799 Kč, výjimkou je bunda z pravé kůže v bikerském stylu za 1690 Kč. „Chtěla jsem vytvořit módu s „wow“ efektem, která se dá snadno kombinovat a ve které každá žena bude vypadat skvěle – a přitom za bezkonkurenční cenu,“ dodává Heidi Klum.
-stk-