V neděli 1. října uvedla Air Bank nový televizní spot s pracovním názvem „Tak nějak“, v němž upozorňuje na to, že ani u půjček není flexibilita jako flexibilita. „Flexibilitu, tedy přizpůsobení se nové situaci, si každý může představovat jinak. A proto je dobré se předem podívat, jak si flexibilitu vykládá zrovna ta společnost, u které si klient chce půjčku vzít. Může být nakonec překvapen, v lepším případě příjemně, v tom opačném má aspoň ještě čas si rozmyslet, jestli mu taková nabídka vůbec stojí za to,“ říká Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank.
Kromě nového spotu „Tak nějak“ poběží v televizi souběžně dál i reklama na půjčku od Air Bank s názvem Kšandy, upozorňující na vysoké přeplatky u některých půjček. Flexibilní půjčku podpoří kromě televizního spotu také online komunikace.
Pod kampaní je podepsán Green Team ze skupiny Ogilvy & Mather. Mediální plánování a nákup zajišťují agentury Médea a Neo@Ogilvy.
-stk-