ČEZ kampaní komunikuje novou nabídku plynu

čtvrtek, 5. října 2017, 11:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

ČEZ přichází na podzim s novou nabídkou na produkt „Plyn na dobu neurčitou“. Novinka, jež reflektuje nové produktové názvosloví, bude od začátku října do konce listopadu podpořena marketingovou kampaní. 

S produktem „Plyn na dobu neurčitou“ zaplatí zákazník za protopenou megawatthodinu 680 korun (bez DPH). „Očekáváme, že ,Plyn na dobu neurčitou‘ osloví nové i stávající zákazníky ČEZ a že se stane nejžádanějším produktem v naší nabídce. Je schopný konkurovat jak cenou, tak tím, že je bez závazků,“ říká Michael Pupala, generální ředitel ČEZ Prodej. „Nikoho nefixujeme, nikoho k ničemu nenutíme. Není nic snazšího, než aby si zákazníci spočítali úsporu prostřednictvím webové kalkulačky a sami se pak na základě toho rozhodli pro změnu,“ dodává. V současnosti ČEZ dodává plyn 400 tisícům domácností, cílem je v horizontu tří let dosáhnout na půl milionu.

Kampaň na „Plyn na dobu neurčitou“, jež vznikla in-house, běží v televizi, tisku, rádiu, outdooru a také na internetu. V televizi bude nasazen spot, jenž opět využívá testimonialy, na stanicích skupin Nova, Prima a TV Barrandov. 

Na podzim přichází ČEZ rovněž s novými názvy svých produktů, které mají zjednodušit orientaci zákazníka v nabídce. Jsou striktně v češtině a bez anglicismů. „Od září jsou názvy našich komoditních produktů sjednocené. Základem je vždy Elektřina nebo Plynplus délka smlouvy, kterou s námi zákazník uzavřel. Názvy jasně definují, co zákazníkovi dodáváme a na jak dlouho,“ vysvětluje Pupala.

Nové názvy produktů ČEZu.

Nové názvy produktů ČEZu.

Již několik let se ČEZ neprofiluje jen jako dodavatel komodit, ale ve své vizi se snaží „přinášet inovace pro řešení energetických potřeb a přispívat k vyšší kvalitě života“. I z tohoto důvodu investoval například do sdílené mobility ekologických aut Vulog či do chytrého termostatu tado°. 

„Stěžejní je pro nás zákaznická spokojenost, kterou zjišťujeme prostřednictvím spotřebitelského průzkumu. Na jeho základě víme, co od nás lidé chtějí, a to je férovost, služby na klíč a inovativnost,“ vysvětlil ředitel divize obchod a strategie ČEZ Pavel Cyrani. Na základě podnětů zákazníků tak nasadil ČEZ od září bezplatnou zákaznickou linku a pustil se do redesignu svých 26 zákaznických center. Rovněž nabízí internetovou samoobsluhu i mobilní aplikaci.

-stk-