ČEZ přichází na podzim s novou nabídkou na produkt „Plyn na dobu neurčitou“. Novinka, jež reflektuje nové produktové názvosloví, bude od začátku října do konce listopadu podpořena marketingovou kampaní.
S produktem „Plyn na dobu neurčitou“ zaplatí zákazník za protopenou megawatthodinu 680 korun (bez DPH). „Očekáváme, že ,Plyn na dobu neurčitou‘ osloví nové i stávající zákazníky ČEZ a že se stane nejžádanějším produktem v naší nabídce. Je schopný konkurovat jak cenou, tak tím, že je bez závazků,“ říká Michael Pupala, generální ředitel ČEZ Prodej. „Nikoho nefixujeme, nikoho k ničemu nenutíme. Není nic snazšího, než aby si zákazníci spočítali úsporu prostřednictvím webové kalkulačky a sami se pak na základě toho rozhodli pro změnu,“ dodává. V současnosti ČEZ dodává plyn 400 tisícům domácností, cílem je v horizontu tří let dosáhnout na půl milionu.
Kampaň na „Plyn na dobu neurčitou“, jež vznikla in-house, běží v televizi, tisku, rádiu, outdooru a také na internetu. V televizi bude nasazen spot, jenž opět využívá testimonialy, na stanicích skupin Nova, Prima a TV Barrandov.
Na podzim přichází ČEZ rovněž s novými názvy svých produktů, které mají zjednodušit orientaci zákazníka v nabídce. Jsou striktně v češtině a bez anglicismů. „Od září jsou názvy našich komoditních produktů sjednocené. Základem je vždy Elektřina nebo Plynplus délka smlouvy, kterou s námi zákazník uzavřel. Názvy jasně definují, co zákazníkovi dodáváme a na jak dlouho,“ vysvětluje Pupala.
Již několik let se ČEZ neprofiluje jen jako dodavatel komodit, ale ve své vizi se snaží „přinášet inovace pro řešení energetických potřeb a přispívat k vyšší kvalitě života“. I z tohoto důvodu investoval například do sdílené mobility ekologických aut Vulog či do chytrého termostatu tado°.
„Stěžejní je pro nás zákaznická spokojenost, kterou zjišťujeme prostřednictvím spotřebitelského průzkumu. Na jeho základě víme, co od nás lidé chtějí, a to je férovost, služby na klíč a inovativnost,“ vysvětlil ředitel divize obchod a strategie ČEZ Pavel Cyrani. Na základě podnětů zákazníků tak nasadil ČEZ od září bezplatnou zákaznickou linku a pustil se do redesignu svých 26 zákaznických center. Rovněž nabízí internetovou samoobsluhu i mobilní aplikaci.
-stk-