Dáme jídlo.cz, online služba zprostředkovávající dovoz jídla z restaurací, zavádí při příležitostí svého pátého výročí několik novinek. Patří k nim nová korporátní identita, nový positioning a také reklamní kampaň.
Změna se projevuje zejména v novém produktu Dáme jídlo+. „Ve změnách jsme se zaměřili zejména na zajištění jednoduššího objednávání, na transparentnější a příjemnější objednávací proces pro zákazníka,“ popsal Jan Matějů, CEO Dáme jídlo.cz. Součástí restaurací označených Dáme jídlo+ mají být pouze ty restaurace, které podle společnosti dlouhodobě splňují standardy a u nichž problémy s kvalitou jídla a obalů nepřesahují 2 % všech objednávek. Nejde tedy o prémiové luxusní restaurace, ale o rychlejší orientaci v portfoliu stávajících restaurací.

Nové logo Dáme jídlo.cz

Nový vizuál Dáme jídlo.cz

Nové logo Dáme jídlo.cz
Redesign korporátní identity je představen na webu, v aplikaci, na nových polepech aut či na změně oblečení kurýrů. Textová část loga nově obsahuje název značky bez domény.cz. Redesign a nový positioning vychází z výzkumu, který vznikl ve spolupráci s agenturou Millward Brown. „Pro značku Dáme jídlo to znamená, že v rámci nového positioningu bude nejen dál utvářet český trh rozvozu jídla, ale také doufáme, že bude vést zákazníky k tomu, aby žili momentem,“ popsal Matějů.
Reklamní kampaň zahajuje v úterý 3. října na obrazovkách televizních skupin Prima a Nova. Spot připravila agentura Konektor, režíroval Jan Zajíček, zprodukoval Punkfilm. Kampaň poběží minimálně do konce listopadu, společnost uvažuje i rozšíření do poloviny prosince. „Z naší strany jde o větší investici. Chceme nastartovat nový positioning, zvýšit povědomí o rebrandingu, potřebujeme lidem vysvětlit službu Dáme Jídlo+,“ popsal marketingový ředitel Radek Finkous. Podle jeho slov je nová kampaň i důležitým milníkem v marketingové komunikaci společnosti. „Jde o první vlastní lokální TV produkci, naše dosavadní spoty byly adaptované,“ přiblížil.
Na základě strategického partnerství se společností Amrest se v nabídce Dámejídlo.cz nově objevuje Burger King, a to s doručením do 20 minut. „Od minulého týdne jsme zařadili dvě pilotní pobočky,“ přiblížil Matějů s tím, že Dámejídlo.cz má zájem nabídku produktů Amrest rozšiřovat.
Dámejídlo.cz také rozšiřuje kapacitu kurýrů o řidiče s vlastními vozy a cyklisty, kterým nabízí tříhodinové směny. Na poli logistiky také zahajuje spolupráci s doručovací službou Gibon Delivery.
-mav-