Media Club se rozšíří o Atmedia, cenu zvýší o 10 %

středa, 25. října 2017, 16:30 TV MediaGuru

Obchodní zastupitelství Media Club představilo obchodní politiku pro rok 2018.

Ladislav Dianiška prezentuje obchodní politiku, foto: FTV Prima

Ladislav Dianiška prezentuje obchodní politiku, foto: FTV Prima

Obchodní zastupitelství Media Club začne v novém roce neexkluzivně zastupovat stanice společnosti Atmedia. Dále zůstávají v nabídce skupiny Prima, Barrandov, Óčko a televizní stanice Prima Comedy Central, Nickelodeon, Nick jr., Mňam TV, Mňau TV Retro TV.

Reklamní cena se od nového roku zvyšuje na úrovni 10 %, řekl novinářům obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška. Zvyšují se také některé stopážové a sezónní koeficienty (červen, září a prosinec). Snižuje se příplatek za pozici v breaku a také aliační příplatek.

Rysy obchodní politiky se dále nemění: prodejní cílovou skupinou zůstává 15-69, nemění se rozložení off-prime a prime-time. Atmedia má v prodejních bundlech zastoupení 3 %, a to v rámci ostatních kanálů. Klienti si mohou vyžádat změny za příplatek, pokud o stanice Atmedia nemají zájem. Zástupci Media Clubu ale odmítli majetkové propojení se společností Atmedia, která nedávno změnila vlastníka.

Rozložení bundlů Media Clubu pro rok 2018

Rozložení bundlů Media Clubu pro rok 2018

V nabídce Media Clubu se objevují i další mediatypy: vedle televize jsou to internet, rádia (dosud v rámci Radio United Services, která zfúzovala s Media Clubem) a také tištěné tituly (Prima Fresh, Prima Vychytávky, Primáček, Prima Zoom, Playboy). Playboy, který Prima získala nedávno, má projít změnami, viditelné už budou v prosincovém vydání. Prima se zároveň rozhodla pro pravidelné vycházení magazínu Prima Zoom, který se stane měsíčníkem. Ve vydávání už nebude pokračovat se společností Mafra, ale v rámci vlastních aktivit. Prima Zoom má vycházet v nákladu 40 tisíc kusů.

Situace na televizním trhu je podle Ladislava Dianišky pro televizi pozitivní. Podporují to i dobré ekonomické výsledky vývoje HDP a spotřeby domácností. Počet prodaných GRP je v letošním roce o 7 % vyšší než v roce 2016. Nárůsty investic registruje Prima především u retailových zadavatelů, méně u FMCG firem.

Agentura Solootions, která spadá pod Primu, zároveň připravuje pro rok 2018 nové eventy. Jde konkrétně o hudební Prima Fest, který je plánovaný pro 20-30 tisíc lidí. Eventy agentury Solootions v posledním roce navštívilo 130 tisíc lidí.

Zásah kombinace mediatypuů Media Clubu, zdroj: Media Club

Zásah kombinace mediatypuů Media Clubu, zdroj: Media Club

Další detaily z obchodní politiky zveřejníme v následujících dnech.

-mav-