Odkolek mění vizuální styl, redesignuje obaly

středa, 25. října 2017, 07:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka Odkolek, patřící společnosti United Bakeries, mění logo i obaly. Odkazuje ke svým kořenům.

Značka Odkolek mění logo i vizuální identitu.

Značka Odkolek mění logo i vizuální identitu.

Značka Odkolek, patřící společnosti United Bakeries, mění svůj vizuální styl. S novým logem a obaly se stává hlavní značkou portfolia, do kterého dále spadá například Delta nebo Cerea.

Nové logo odkazuje ke kořenům značky, která vznikla v roce 1850. Právě bohatou historii, která se začala psát na pražské Kampě, chce ve své nové podobě značka akcentovat. „Zvolili jsme jednoduchou, údernou podobu loga, která se používala na začátku minulého století v dobách, kdy firma vybudovala hustou síť prodejen Odkolek a typografie nového loga se používala nejčastěji,“ píše společnost na svém webu.

Logo vychází z historického fontu písma, použitého v minulosti na obchodech i dobovém logu. Samotný název doplňuje informace o roku vzniku. Zároveň je v nové podobě upuštěno od doposud používané zkratky Fr., odvozené od jména zakladatele firmy Františka Serafína Odkolka.

Nové obaly značky Odkolek, foto: Odkolek

Nové obaly značky Odkolek, foto: Odkolek

Na změnu loga navazuje nový celkový vizuální styl, především nové obaly, které budou postupně uváděny do prodeje. Obaly propojují logo, dobové fotografie a moderní typografie s barvami jednotlivých řad výrobků. „Vybírali jsme barvy ne zcela tradičně používané většinou konkurentů, hledali jsme barvy atraktivní, moderní a tvořící jasný originální barevný kód, který by se měl pro značku Odkolek stát typickým,“ uvedl ředitel marketingu Petr Mlíka.

Pod redesignem je podepsána agentura Cocoon.

-stk-