Penam mění vizuální identitu, spouští kampaň

pátek, 20. října 2017, 08:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Penam má nové obaly, polepy aut i kampaň.

V nové komunikaci Penam používá motiv pečiva v pekařských rukách, foto: Penam.

V nové komunikaci Penam používá motiv pečiva v pekařských rukách, foto: Penam.

Pekárenská značka Penam prochází začátkem podzimu zásadní vizuální změnou. Po jarním faceliftu loga značky, který vznikl přímo ve spolupráci se zaměstnanci pekáren, přicházejí na trh i výrobky v nových obalech. Spolu s tím byla spuštěna i nová kampaň,jež je k vidění v tisku, na internetu a v místě prodeje. Její součástí je seriál videoreceptů na méně tradiční využití pečiva a mouky v kuchyni na videoportálu Playtvak.cz

Klíčovým motivem nové kampaně se staly pekařské ruce držící pečivo a motto „Pečeno s láskou z českého obilí“. Penam tak chce podtrhnout, že i přes nové technologie se  z práce „nevytrácí poctivé pekařské umění“. Motiv se objevuje nejen na kampani, ale i na nových webových stránkách a polepech firemních aut. 

Pojícími prvky všech reklamních vizuálů jsou také nové fonty, pečeť s důrazem na českost a v neposlední řadě příběh pečiva, zobrazující cestu pečiva od zrnka obilí až po spokojeného zákazníka.

Celý koncept vznikl v kreativním týmu Penam a byl dokončen v agentuře Klak & Son. 

-stk-