Taco Bell komunikuje v ČR návrat do regionu

čtvrtek, 5. října 2017, 17:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Americká síť rychlého mexického občerstvení Taco Bell otevřela Bukurešti v Rumunsku svou první pobočku ve střední a východní Evropě. Na ni však upozorňuje nejen na rumunském trhu, ale i v dalších zemích regionu, a to v České republice, Rakousku a Maďarsku. V těchto zemích se tak mohou lidé setkat s venkovní a internetovou reklamou, jež komunikuje, jak daleko se nejbližší pobočka Taco Bell nachází. V Česku je kampaň k vidění kromě digitálního prostředí v Praze na Smíchově u Meet Factory.

Pod kampaní je podepsána rumunská pobočka agentury McCann, jež ji postavila na lokálním insightu – přesvědčení Rumunů, že právě do jejich země se všechny dobré věci dostanou jako poslední. V tomto případě tomu tak ale nebylo a řetězec se proto v kampani chlubí tím, že jeho jediná pobočka v okruhu přes 1200 km je jako první právě v Bukurešti.

Taco Bell už v regionu střední a východní Evropy působil v 90. letech, v roce 1993 vstoupil přes Polsko, ze kterého se ale záhy stáhl.

-stk-