Trollbeads využívá „nejmenších“ nosičů OOH

pondělí, 9. října 2017, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Otevření kamenné prodejny značky šperků Trollbeads podporuje kampaň se zmenšenými billboardy.

Agentura Loosers připravila komunikaci šperků Trollbeads k otevření její kamenné prodejny v Centru Chodov. Exponovaná místa Prahy pokryly stovky zmenšených billboardů, bigboardů, megaboardů, citylightů, rotund a reklamních laviček.

„V životě každého z nás se objevují momenty, které si toužíme uchovat nejen v paměti. Nemusí přitom jít jen o zásadní události. Trollbeads jsou ideální i k připomenutí zdánlivě drobných, ale důležitých momentů v životě lidí,“ uvedl Radek Hradil, jednatel firmy, která tuto dánskou šperkařskou značku na českém trhu zastupuje.

Kampaň na různých místech Prahy proto komunikuje malé příběhy, které se lidem vrývají do paměti. Kreativním ztvárněním se stala guerillová kampaň využívající nejmenší OOH nosiče na světě.

„Klíčovým médiem je pro nás video, které celou kampaň dokumentuje a je intenzivně podpořeno na internetu a sociálních sítích. Tato kampaň potvrzuje naše přesvědčení, že důležitější než velikost rozpočtu kampaně je dobrý nápad a tvůrčí spolupráce celého týmu,“ říká Iva Bízová, creative CEO agentury Loosers.

-mav-