Karlovarské minerální vody uvádí dvě novinky

úterý, 14. listopadu 2017, 11:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Novinky Mlýnský pramen a Magnesia Extra podpoří online a PR kampaň.

Karlovarské minerální vody rozšiřují své portfolio o Mlýnský pramen a Magnesia Extra, foto: KVM.

Karlovarské minerální vody rozšiřují své portfolio o Mlýnský pramen a Magnesia Extra, foto: KVM.

Společnost Karlovarské minerální vody spustila kampaň na dvě nové minerální vody z přírodních léčivých zdrojů Mlýnský pramen a Magnesia Extra. Novinky uvádí na trh prostřednictvím PR aktivit a online kampaně cílené na vybrané segmenty potenciálních zákazníků. Jejím cílem je nejen vybudování povědomí o nových značkách, ale i edukace o přínosu pití minerálních vod.

Mlýnský pramen je velmi silně mineralizovaná voda z Karlových Varů se zvýšeným obsahem fluoridů a kyseliny křemičité. Magnesia Extra je pak silnější verzí minerální vody Magnesia. Novinky se prodávají v lahvích 0,7 l a k dostání jsou vedle maloobchodní sítě také v lékárnách, firemních restauracích či lázeňských hotelech.

„Reklamní kampaň běží v online médiích od 10. listopadu do první poloviny prosince. Nasadili jsme search, interaktivní brandingy, nativní reklamu i sociální média. Pro oslovení úzce vyprofilovaných segmentů přitom využíváme hlavně programatický nákup, přes který proběhne většina impresí. Důležitou součástí komunikace jsou vedle toho také PR aktivity,“ popisuje Zuzana Valdová z mediální agentury Red Media, která má na starost mediální strategii kampaně.

Kreativu vytvořila Etnetera Motion, public relations řeší agentura Quent a sociální média spravuje Inspiro Solutions, které je stejně jako Red Media členem skupiny Kindred Group.