Lay’s uvádí pečené chipsy, podpoří je příští rok

pátek, 3. listopadu 2017, 08:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

PepsiCo reaguje na rostoucí důraz na zdravý životní styl, uvádí chipsy se sníženým obsahem tuku.

Klíčový vizuál na podporu novinky Lay’s Oven Baked

Značka Lay’s uvádí v listopadu na trh nové pečené chipsy Lay’s Oven Baked. Vzhledem k procesu své výroby se vyznačují především výrazně nižším obsahem tuku. „Pečenými chipsy Lay’s chceme oslovit rozrůstající se skupinu zákazníků, kteří berou ohled na zdravější životní styl, zároveň se ale nechtějí vzdát svých oblíbených pochutin,“ vysvětlila Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo. Zkušenosti s pečenými chipsy Lay’s už mají spotřebitelé v západních zemích, jako jsou například Belgie, Nizozemí nebo USA.

Lay’s Oven Baked chipsy solené a s příchutí jogurtu a bylinek, foto: PepsiCo

V českých obchodech jsou pečené chipsy Lay’s nabízené ve dvou variantách: solené v obalu s modrou barvou a s příchutí jogurtu a bylinek v zelené. Obalem, jenž kombinuje matné a lesklé efekty, chce značka podtrhnout prémiovost svého nového produktu. Obě příchutě budou na domácím trhu dostupné v balení o hmotnosti 65 g.

Právě snížený obsah tuku se stane hlavní sdělením připravované kampaně, která se naplno rozběhne v příštím roce. Se sloganem „Skvělá chuť, o 50 % méně tuku“ se objeví v televizi, na internetu a v místě prodeje.

-stk-