Média pro Lego zajistí agentura Initiative

úterý, 28. listopadu 2017, 15:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nákup a plánování médií pro stavebnici Lego přechází k agentuře Initiative.

Zdroj: Lego

Zdroj: Lego

Mediální agentura Initiative, patřící do skupiny IPG Mediabrands, zajistí na základě globálního tendru nákup a plánování médií pro Lego.

Média pro Lego dosud (od roku 2004) zajišťovala v Evropě Dentsu Aegis Network, ve Spojených státech se o Lego starala agentura Starcom (skupina Publicis).

Podle marketingové ředitelky společnosti Lego Julie Goldinové má přístup “digital first”, který chce Initiative uplatňovat, pomocí cílům značky k ještě vyššímu rozšíření mezi dětmi a jejich rodiči.  

Initiative má spolupracovat se sesterskou digitální agenturu R/GA, která už pro Lego pracuje od začátku tohoto roku. Mají se podílet na „cross-agenturním řešení”, aby vyhověly různorodým potřebám značky.

Pro Initiative jde letos o třetí úspěšný globální tendr – v srpnu získala Carlsberg a v listopadu obhájila Amazon.

-mav-