Ondřej Fryc vstupuje investičně do Fruitisima

čtvrtek, 9. listopadu 2017, 07:56 Aktuality, Marketing MediaGuru

Investiční společnost Reflex Capital koupila 10% podíl v síti Fruitisimo.

Pobočka fresh baru Fruitisimo, foto: Fruitisimo

Pobočka fresh baru Fruitisimo, foto: Fruitisimo

Investiční společnost Reflex Capital Ondřeje Fryce koupila 10% podíl v síti ovocných barů Fruitisimo. Výše transakce je v řádu desítek milionů. Firma ji využije především k rozšiřování své sítě.

„Investujeme do kvalitní značky s potenciálem rozvoje a především do skvělého týmu. Transakce proběhla za valuaci násobku EBITDA běžné v segmentu, do kterého Fruitisimo spadá,“ vysvětlil za Reflex Capital investici Ondřej Fryc. 

Fruitisimo působí na trhu 14 let. Nyní má více než 75 poboček v České republice, na Slovensku a poslední dva roky také v Maďarsku. „S Reflex Capital získalo Fruitisimo silného partnera, se kterým můžeme vstoupit na nové zahraniční trhy. Nebudeme však zanedbávat ani ty současné. V Česku jsme letos otevřeli 10 poboček a za pár dní otevíráme další na Slovensku,” uvedl jednatel společnosti Jan Hummel s tím, že firma momentálně uvažuje o vstupu na trh do Německa, Rakouska, Polska nebo Rumunska. Vedle sítě rozšiřuje Fruitisimo i nabídku. Letos tak firma spustila rozvoz drinků s možností objednání on-line v Praze nebo Brně. Kromě ovocných barů provozuje bistro-kavárny Home Office Bistro & Coffee.

Jan Hummel (uprostřed), jednatel společnosti Fruitisimo, foto: Fruitisimo

Jan Hummel (uprostřed), jednatel společnosti Fruitisimo, foto: Fruitisimo

Největším konkurentem Fruitisima v Česku je síť salaterií a freshbarů Ugo, která od roku 2013 patří Kofole, v současnosti má 68 prodejen.

-stk-