Společnost Beryko, oficiální distributor telefonů Xiaomi pro český trh, si na komunikaci a budování komunity značky na sociálních sítích vybrala agenturu Fairy Tailors. Součástí spolupráce je i podpora otevření tzv. „Mi Zones“, tedy autorizovaných prodejních míst, která budou postupně přibývat ve všech krajských městech.
„Komunikační kampaň jsme nazvali Konec šedé zóny, protože signalizuje konec neoficiální a začátek oficiální distribuce,“ vysvětluje myšlenku kampaně business director agentury Fairy Tailors Ondřej Tyleček.
I z tohoto důvodu se ve vizuálech symbolicky pracuje s přechodem šedé do pestrých barev. „V kampani využíváme také maskota Xiaomi, zajíčka Mitu. Ten se například jako nově příchozí do Česka v krátkých komiksových stripech podivuje různým českým reáliím a zažívá nečekané příhody,“ popisuje kampaň Ondřej Tyleček.
-stk-