Česká značka Mladý kokos plánuje expanzi do zahraničí

úterý, 5. prosince 2017, 17:25 Marketing MediaGuru

K zahraniční expanzi hledá Mladý kokos investory, pro budování značky sází na influencer marketing.

Značka kokosových produktů Mladý kokos se po třech letech na trhu rozhodla k zahraniční expanzi, k růstu chce získat podílovou investici v celkovém objemu pět milionů korun prostřednictvím investiční crowdfundingové platformy Fundlift. Expandovat chce jednak na Slovensko, jednak na západní trhy, a to vlastní distribucí, franšízingem nebo private bradingem.

Za značkou stojí společnost Coolcoco, jejímiž společníky jsou Ondřej Prvý, Barbora Nálepová, Daniel Donath a Filip Říha, jenž je rovněž zakladatel konceptu Freshbedýnky.

Mladý kokos se profiluje jako hravý, kvalitní a autentický koncept, jenž cílí na spotřebitele se zájmem o tzv. LOHAS (Lifestyle Of Health And Sustainability) neboli zdravý a udržitelný životní styl. Další cílové skupiny tvoří sportovci, rodiny s dětmi a také vegani.

Vybraným cílovým skupinám nabízí široké portfolio kokosových produktů v bio kvalitě – od mladého a zralého kokosu, panenské kokosové vody, dužiny, jerky, přes přírodní kokosovou alternativu Nutelly, tzv. kokotelly po kokosový olej, ocet či mléko. „Například kokosovou dužinu nabízíme jako jediná firma v Evropě, i proto máme po ní mnoho poptávek ze zahraničí. S vybranými produkty plánujeme do západních zemí expandovat pod privátními značkami,“ popsal Filip Říha, jenž Mladý kokos aktuálně vede. Produktovou nabídku doplňuje dále metoda kokosové očisty, připravuje také podetoxovou a probiotickou kúru.

Portfolio značky Mladý kokos

Portfolio značky Mladý kokos

„Pro oslovování různorodých cílových skupin se nám nejlépe osvědčil influencer marketing,“ popsala za značku Barbora Nálepová. Do propagace je tak zapojena například bloggerka Nikol Moravcová, triatlonista Tomáš Svoboda, zpěvák Ben Cristovao, hudebník James Cole nebo Tomáš Klus se svou ženou Tamarou. Kromě influencer marketingu sází Mladý kokos na sociální sítě, vlastní blog, videoobsah, PR aktivity a eventy.  

Produkty Mladého kokosu jsou vedle maloobchodu přes vlastní e-shop distribuovány také velkoobchodním distributorům po celé České republice, zejména do prodejen se zdravou výživou, fitness center, kaváren a restaurací. Mezi hlavní distributory patří Freshbedýnky, lékárny Dr. Max, Jatomi Fitness, vybrané prodejny Sklizeno a CountryLife.

-stk-