Connect Media nabídne v Tescu nové možnosti kampaní

středa, 13. prosince 2017, 11:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nové formáty in-store komunikace i propojení s direct marketingem chce nabídnout Connect Media.

Od 1. ledna příštího roku bude komunikační kampaně obchodního řetězce Tesco v regionu střední Evropy zajišťovat Connect Media od společnosti dunnhumby, jež se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků a dlouhodobě zastřešuje věrnostní program Tesco Clubcard. Nově tak dunnhumby, patřící majetkově pod Tesco, rozšíří svou působnost i na možnosti komunikace v místě prodeje, v oblasti ochutnávek a online médií. V rámci pronájmu POS nosičů nahrazuje agenturu POS Media, jež pro Tesco pracovala posledních několik let v celém regionu střední Evropy. 

Connect Media nabízí plánování, realizaci i následné měření a analýzu kampaní. Při jejich přípravě se přitom opírá o spotřebitelské chování více než šesti milionů aktivních uživatelů věrnostních karet Clubcard v regionu. Kampaně mohou oslovovat zákazníky nejen v místě prodeje, ale i na cestě přes mobilní zařízení nebo doma prostřednictvím mailingu či zaslaným vzorcům. „Máme údaje o nákupním chováním tří milionů domácností na česko-slovenském trhu,“ vysvětlil za společnost Martin Oščádal, head of media client service.

Jaký přínos může taková integrované kampaň přinést, ukazuje případová studie britské pobočky Nestlé, která se potýkala s poklesem prémiové i standardní instantní kávy napříč všemi prodejními formáty. Díky kampani, jež zahrnovala nejen in-store aktivity, ale i přímou komunikaci na domácnosti, online aktivity a promoce, se prodeje instantní kávy společnosti Nestlé zvýšily o 24 %, počet nových zákazníků Nescafé vzrostl o 35 %.

Do komunikace v místě prodeje chce Connect Media přinést také nové komunikační formáty, které se osvědčily na jiných trzích v zahraničí. Jedná se zejména o tzv. humanizované formáty, které k přilákání pozornosti zákazníků využívají pohyblivé elementy, světelné efekty či vůni. Podle údajů společnosti se zvyšuje zásah takových formátů až šestkrát. 

Shelf stopper lákající zákazníky na vůni, foto: MediaGuru.cz

Shelf stopper lákající zákazníky na vůni, foto: MediaGuru.cz

Shelf stopper se světelným efektem, foto: MediaGuru.cz

Shelf stopper se světelným efektem, foto: MediaGuru.cz

Connect Media prozatím své služby poskytuje jen řetězci Tesco. Otevřena je však na českém trhu ke spolupráci i s dalšími subjekty. Společnost dunnhumby má v současnosti 55 poboček ve 29 zemích světa.

-stk-