Evropa 2 má novou kampaň na Odpolední show

středa, 6. prosince 2017, 12:00 Aktuality, Rádio MediaGuru

Evropa 2 podporuje další ze svých programových formátů, tentokrát Odpolední show.

Tváře Odpolední show Evropy 2, foto: Evropa 2

Evropa 2 spouští na konci roku novou kampaň, ve které propaguje Odpolední show. Kampaň využívá printové tituly i outdoorové plochy. Počítá i se zapojením sociálních sítí a webů v rámci celého mediálního domu Lagardere Active ČR.

Evropa 2 tak navazuje na kampaně MaXXimum muziky a Ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým, nově pak obrací svou pozornost na další vysílací formáty. Jedním z nich je i Odpolední show Tomáše Zástěry a Veroniky Kokešové alias Koko. Odpolední show vysílá každý všední den v čase 15.00 – 18.00 hod.

„K naší moderátorské dvojici jsme připojili od léta ještě postavu Tomášovy mámy, a právě tato trojice se nyní objeví na vizuálech k naší kampani. Cílem je podpořit nejen celý odpolední vysílací čas, ale také rubriku Vytoč mámu, která se stala velmi populární u našich zadavatelů, kteří se rádi připojují s propagací vícegeneračních produktů,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2. Odpolední show si podle jejích slov denně naladí 417 tisíc posluchačů.

V rámci digiboardů do kampaně na Odpolední show připojila Evropa 2 i sdělení ke každoroční soutěži Ježíšek na maXXimum, kdy posluchačům přináší dárky od partnerů a zadavatelů reklamy. Pro letošní rok je partnerem soutěže společnost Mironet.

-mav-