Leo Express mění logo, nasazuje chatbota

pondělí, 4. prosince 2017, 07:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

U příležitosti pěti let od zahájení provozu mění Leo Express své logo.

Po pěti letech mění Leo Express logo.

Po pěti letech mění Leo Express logo.

Pět let od zahájení provozu mění dopravce Leo Express své logo i korporátní identitu, zároveň představuje nový prodejní nástroje v podobě chatbota.

„Za pět let provozu jsme se z malého železničního dopravce mezi Prahou a Ostravou stali evropským multimodálním poskytovatelem mobility. Dnes provozujeme pravidelně spoje na německé síti mezi Berlínem a Stuttgartem, postupujeme v rozšíření naší autobusové a vlakové sítě v Polsku. Obsluhujeme více než 120 měst prostřednictvím téměř dvou desítek vlakových spojů, 80 autobusových a minibusových linek. Během pěti jsme přepravili téměř 6 milionů cestujících. Za jejich přízeň bychom chtěli poděkovat,“ říká Peter Köhler, generální ředitel společnosti.

Nové logo má vyjadřovat hodnoty firmy, jako je důraz na technologické inovace, bezpečnost, otevřenost a udržitelnost. Se symbolem šipky má představovat propojení cest, dopravy a lidí. „Změnili jsme písmo, opouštíme od zlaté barvy, kterou nahrazuje hřejivá oranžová a celkově plánujeme značku projasnit a zesvětlit,“ vysvětluje Stanislava Šremrová, marketingová ředitelka společnosti. Leo Express chce logem a novou identitou oslovit širší evropskou veřejnost a dále se profilovat jako dopravce, který nabízí moderní a kvalitní služby všem, kdo rádi cestují. 

Další z novinek je nový prodejní nástroj, díky němuž mohou zákazníci nakupovat jízdenky na Facebooku za pomocí chatbota. „Nákup jízdenky na Facebook Messengeru za automatické asistence robota bez nutnosti návštěvy webu je jednou z cest, jak zákazníkům zjednodušujeme nákup. Využívání nových technologií je pro Leo Express zásadní. Tento nástroj jde ruku v ruce s autonomizací dopravy,“ doplňuje Stanislava Šremrová. Prozatím umí chatbot prodat jednosměrné jízdenky pro dospělého, v budoucnu se jeho schopnosti rozšíří.

Chatbot, přes kterého lze v Messengeru zakoupit jízdenku, zatím ale jen jednosměrnou pro dospělého, foto: Leo Express.

Chatbot, přes kterého lze v Messengeru zakoupit jízdenku, zatím ale jen jednosměrnou pro dospělého, foto: Leo Express.

Kromě vlakové, autobusové a minibusové dopravy spustil letos Leo Express také platformu na sdílení aut SmileCar, která má v současnosti více než 500 registrovaných aut a šest tisíc uživatelů.

-stk-