Na českém YouTube měl letos největší úspěch Kovy

pátek, 29. prosince 2017, 08:00 Internet & Mobil MediaGuru

Kovyho parodie získala u českých uživatelů v roce 2017 největší počet zhlédnutí na YouTube.

Zdroj: YouTube

Nejpopulárnějším virálním videem na YouTube u českých uživatelů v roce 2017 byla parodie hitu Despacito, jehož autorem je youtuber Karel Kovář, který na YouTube vystupuje jako Kovy. Jím přetextovaná píseň od zpěváka Luise Fonsiho a rappera Daddy Yankeeho zaznamenala přibližně 7,8 milionu zhlédnutí. Vyplývá to z údajů české pobočky Googlu.

Despacito (česká parodie), Kovy

Kovy získal více než dvojnásobný počet zhlédnutí než Martin Carev s přezdívkou Jmenuju se Martin, který skončil na druhém místě se zábavným videem Kdyby byly písničky v realitě 2.

Karel Kovář má za sebou úspěšný rok. Na sociálních sítích si získal pozornost rozhovorem s předsedou Evropské komise Jeanem-Claudem Junckerem, získal cenu Videobloger roku v anketě Czech Blog Awards a objevil se na plátnech kin v dokumentárním filmu o youtuberech Nejsledovanější.

Kdyby byly písničky v realitě 2, Martin

Vzrůstající zájem o youtubera vystupujícího pod jménem Hendys potvrzuje jeho klip Český Hello Neighbor Song!, který má téměř 2,3 milionu zhlédnutí. 

Český Hello Neighbor Song, Hendys

Do popředí žebříčku se probojovala i lifestyle youtuberka Nikola Čechová alias Shopaholic Nicol, která je také jednou z protagonistek filmu Nejsledovanější režiséra Jiřího Sádka. Nyní úspěšně odstartovala pěveckou kariéru svým prvním počinem Ztracená

Nicol - Ztracená

Že YouTube není jen platformou pro klasické videoblogery dokazuje úspěch premiérového dílu komediálního seriálu Lajna z hokejového prostředí od scenáristy Petra Kolečka.

Z údajů české pobočky Googlu vyplývá, že zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. K tomu, aby mohl uživatel za svá videa na YouTube dostávat peníze za umístěnou reklamu v rámci partnerského programu, musí jeho kanál získat alespoň 10.000 zhlédnutí videí. Úspěšní youtubeři si mohou měsíčně vydělat desítky tisíc korun.

Popularitu YouTube podtrhují akce pořádané pro fanoušky. Letos se za účasti nejoblíbenějších českých youtuberů uskutečnil třetí ročník festivalu Utubering. V Praze a Brně jej navštívilo přes 20.000 lidí.

Nejsledovanější virální videa na českém YouTube (k 29. 12. 2017)

pořadí název autor počet zhlédnutí
1. Despacito (parodie) Kovy 7 815 500
2. Kdyby byly písničky v realitě 2 Jmenuju se Martin 3 517 500
3. Český Hello Neighbor Song! Hendys 2 283 300
4. Ztracená Nicol 1 773 600
5. Lajna 1. díl Petr Kolečko 1 660 800

Zdroj: YouTube

-čtk-