Skupina UniCredit mění ve všech zemích slogan

pondělí, 18. prosince 2017, 00:55 Aktuality, Marketing MediaGuru

„Banka pro všechno, na čem záleží,“ tak zní nový slogan skupiny UniCredit.

Foto: UniCredit Bank

Foto: UniCredit Bank

Skupina UniCredit představila nový slogan: „Banking that matters / Banka pro všechno, na čem záleží“. Shrnovat má firemní identitu společnosti, tedy „poskytování produktů, služeb a poradenství, které ji odlišuje v každodenním životě, ať už jednotlivce, rodiny, malé firmy, nebo velké společnosti.“

Nový slogan skupiny UniCredit, v češtině zní: „Banka pro všechno, na čem záleží“, zdroj: UniCredit.

Nový slogan skupiny UniCredit, v češtině zní: „Banka pro všechno, na čem záleží“, zdroj: UniCredit.

Nový slogan vytvořila italská reklamní agentura Leagas Delaney a bude přeložen do 12 jazyků. Používán bude ve všech komunikačních aktivitách, například v reklamních kampaních, u všech značek a v marketingových materiálech ve všech 32 zemích, kde skupina UniCredit působí. 

 -stk-