ZP MV si na digitální komunikaci volí Fragile Media

pondělí, 18. prosince 2017, 08:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra si vybrala na digitál Fragile Media.

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra si v podlitmitním výběrovém řízení na digitální komunikaci vybrala ze šesti nabídek agenturu Fragile Media. Jejím úkolem bude za měsíční paušál v hodnotě 209 583 korun navrhovat strategie a realizovat kampaně ve vyhledávání Google AdWords, Seznam.cz Sklik a obsahových sítí včetně remarketingu, dále zajistit programatický nákup mediálního prostoru skrze aukční licencované systémy, spravovat facebookové stránky a vytvářet kreativu a reklamní bannery pro potřeby všech aktivit. Vyplývá to z informací uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek.

Vedle toho vypsala ZP MV také mediální tendr na reklamu v tištěných médiích, který běží až do konce letošního roku. Ke své propagaci letos pojišťovna využila také televizní pořad České televize Zdravotní test národa.

-stk-