Audi v kampani propaguje „soukromý letoun“ A8

pátek, 5. ledna 2018, 16:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Audi se v nové reklamě soustředí na novou A8, kterou přezdívá na „soukromý letoun“.

Značka Audi uvedla koncem loňského roku novou Audi A8. Ještě v prosinci odstartovala na jeho podporu kampaň, v jejíž první fázi byl využíván claim: „Auto patří minulosti. Budoucnost je Audi.“, v lednu jej doplní: „Váš soukromý letoun“.

Kampaň zdůrazňuje luxusní prvky vozidla, tedy nejen nové technologie, asistenční systémy či nové řešení podvozku, ale i změny v pojetí interiéru. V novém modelu se nacházejí masážní sedadla, tlačítka byla nahrazena dotykovými displeji, zadní displej je odnímatelný a možné je využít i ambientní interiérové osvětlení.

Kampaň běží na internetu a televizi, kde je nasazen reklamní spot a sponzorský vzkaz. Dále je k vidění v tisku, kde používá formát dvoustran v prémiových magazínech.

Adaptace pro český trh je dílem agentury Addict. Média má na starosti agentura PHD.

-stk-