BeBe chce kampaní podpořit pravidelné snídání

čtvrtek, 11. ledna 2018, 12:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka BeBe dobré ráno do podpory pravidelného snídaní zapojuje české i slovenské influencery.

Sušenky BeBe Dobré ráno z portfolia společnosti Mondelēz International zahajuje v lednu novou aktivační kampaň zaměřenou na podporu pravidelných snídání. V online prostoru zapojí značka české a slovenské ambasadory, které představují různé typy lidí a jejich návyků po ranním probuzení. Komunikaci doplní aktivity v místě prodeje, kde bude mimo jiné možnost získat k nákupu sušenek dárek v podobě svačinové krabičky.

Digitální kampaň doplní aktivity v místě prodeje, foto: Mondelēz.

„Rozdíly v ranních zvycích nás tak rozdělují do různých skupin. Někdo se ráno spokojí s klasickým stereotypem, jiný zase potřebuje mazaný plán pro zahnání ranní nepohody,“ říká Veronika Demčíková, manažerka značky Bebe Dobré ráno pro Českou republiku a Slovensko, a dodává: „Produkty BeBe Dobré ráno, ať už jde o klasické, mazané, s jogurtovou kulturou či mini sušenky, případně řadu Na měkko, jsme proto kreativně spojili vždy s jednou zajímavou osobností silnou na sociálních sítích, která zároveň svým chováním vystihuje danou sušenku.“

Do kampaně je zapojen herec Lukáš Hejlík, moderátor slovenské Europy 2 Vlacho Varecha, slovenská youtuberka Moma, bloggerka Tereza in Oslo a jogínka Magdalena. Každý z influencerů také spustí na svých kanálech soutěž „A jaký jsi po ránu ty?“.

Myšlenku typologie rán a snídaní připravila agentura PR.Konektor, která v kampani zastřešuje PR aktivity, design krabičky a ve spolupráci s influencerskou agenturou The Hive vybrala vhodné ambasadory. Digitální část kampaně je v režii agentury Peppermint, nákup médií zajišťuje agentura Carat.  

-stk-