Billa v kampani nadále hlásá, že je levná

úterý, 9. ledna 2018, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Obchodní řetězec Billa bude se svou cenovou kampaní pokračovat v průběhu celého roku.

Billa pokračuje se svou cenovou kampaní „Billa je levná“, jež odstartovala v loňském roce. „Kampaní ,Billa je levná‘ chceme dát zákazníkům i letos možnost nakoupit si produkty za výhodné ceny bez nutnosti sledovat slevové akce našich konkurentů. Zpětná vazba od našich zákazníků nám potvrzuje, že Billa je pro nakupující symbolem kvality, čerstvosti i cenové dostupnosti,“ uvedla manažerka korporátní komunikace Billa Česká republika Dana Bratánková.

Komunikační kampaň se postupně objeví ve všech reklamních formátech společnosti. Kromě podpory v médiích s důrazem na televizi a tisk se trvale zlevněné položky představí v týdenních vlnách ve speciálním letáku, který bude k dispozici na webové stránce www.billajelevna.cz, kde si budou zákazníci zároveň moci zasoutěžit o poukázky v hodnotě 100 Kč.

Položky, kterých se kampaň týká, budou na prodejnách označeny speciálním červeným wobblerem stejně jako v loňském roce.

Oproti loňské cenové kampani, která byla realizována mateřskou skupinou REWE, vznikala ta letošní kampaň v ryze českých podmínkách. Za kreativou stojí agentura McCann Prague, za digitální podporou agentura MarketUp. Na PR společnost spolupracuje s Bison&Rose.

-stk-