IKEA v kampani oroduje za malé změny

úterý, 30. ledna 2018, 11:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

V zimní kampani se IKEA zaměřuje na malé změny, které mohou představovat velký rozdíl.

Foto: FB IKEA

Foto: FB IKEA

IKEA, jejíž zakladatel Ingvar Kamprad nedávno zemřel, na českém trhu spustila svou zimní kampaň. V ní se v duchu konceptu „Udělejte si víc místa na hraní“ zaměřuje na malé změny, které mohou znamenat velký rozdíl.

„Lidé mají rádi svoje zvyky a podvědomě se vyhýbají změnám, protože si myslí, že je to něco nepříjemného, co vyžaduje spoustu energie, času a peněz. Ještě více to platí o jejich domácnostech, kde odkládají změny až do té doby, než se jejich nábytek úplně rozpadne, a to navzdory tomu, že s ním nejsou dlouhodobě spokojení. Proto jsme se v IKEA rozhodli, že tento názor změníme a dokážeme, že i malá změna může udělat velký rozdíl,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz Kateřina Hellebrandová z komunikačního týmu IKEA.

Kampaň, jež poběží až do konce března, bude k vidění v televizi, outdooru a na internetu nejen na českém, ale i na slovenském a maďarském trhu.

Televizní spot pracuje s myšlenkou snadné změny tzv. stop triků. V outdooru jsou vyzdviženy klíčové produkty – „hrdinové“, kteří se vyskytují v mnoha domácnostech a které je snadné obměnit, aniž by člověk musel investovat do celého nového kusu.

Digitální část se snaží motivovat lidi k drobným změnám ukázkami toho, jak snadné to je. V online videích vystupují reální lidé, kteří k malým změnám nemusí být interiérovým designérem.

Pod kreativou televizního spotu i outdoorových spotů je podepsána agentura Kaspen/Jung v. Matt. Digitální část měla na starosti agentura Triad. Spolupráci s youtubery zajišťuje Ogilvy PR. Režie spotu se ujal Nietto s produkční agenturou Sirena.

-stk-