Marketing Seznamu vede Klofanda, Kapuciánová střídá Zatloukalovou

úterý, 2. ledna 2018, 10:00 Internet & Mobil, Lidé MediaGuru

Internetová jednička Seznam.cz ohlašuje změny v marketingu a PR, má také novou PR agenturu.

Martin Klofanda, foto: Seznam.cz

Od začátku nového roku se ředitelem marketingu ve společnosti Seznam.cz stává Martin Klofanda. Ve své funkci bude zodpovídat za produktovou a B2B komunikaci a povede týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení. 

Klofanda působil ve firmách, jakými jsou mediální agentura MindShare, internetový portál Atlas.cz,  Kofola nebo Ugo. Zastával v nich manažerské pozice v oblasti new business developmentu, PR, public affairs, brand a product managementu.

Poslední dva roky pracoval Klofanda na volné noze, pomáhal menším a středním firmám s uvedením produktů na trh, marketingem a obchodem.

V Seznamu nahrazuje Petra Krále, který odešel na konci října.

Aneta Kapuciánová, foto: Seznam.cz

Od začátku roku se také novou manažerkou PR a interní komunikace společnosti Seznam.cz stává Aneta Kapuciánová. V nové funkci bude kromě odpovědnosti za externí a interní komunikaci zastávat i post tiskové mluvčí. 

V pozici tiskové mluvčí tak nahrazuje Irenu Zatloukalovou, která ze Seznamu odchází. 

Aneta Kapuciánová pracuje v Seznamu od černa 2016, původně zastávala post manažerky interní komunikace. Do Seznamu přišla Aneta Kapuciánová z PR agentury Bison & Rose, kde působila pět let.

Pětičlennému týmu komunikace, který bude Kapuciánová řídit, bude pomáhat i nová PR agentura. Od 1. ledna nahrazuje agenturu AC&C společnost I´m PR, která zvítězila ve výběrovém řízení. 

-mav-