Oreo se v digitální kampani zaměří na rituál

pondělí, 29. ledna 2018, 20:50 Reklama, Aktuality MediaGuru

Sušenky Oreo budou v online prostředí propagovat konzumační rituál s namočením do mléka.

Foto: Repro Oreo

Foto: Repro Oreo

Značka Oreo z portfolia společnosti Mondelēz International zahajuje v únoru novou aktivační online kampaň. V digitálním prostoru se zaměří na mladé lidi, které bude oslovovat prostřednictvím videí na Facebooku a Instagramu, v nichž ukáže různé typy lidí a jejich konzumace sušenek namočených v mléce.

Lokalizovaná kampaň respektuje styl loňské světové propagace s názvem Oreo Dunk Challenge, na které se podílel americký basketbalista Shaquille O’Neal či zpěvačka Christina Aguilera.

„Kromě připravené kampaně budeme také spolupracovat s vybranými youtubery, Annou Sulc a Matúšem,“ říká manažerka značky Oreo Marie Buzková. „Ti nám přislíbili, že na svých profilech budou vtipnou formou vyzývat fanoušky, aby natočili své vlastní rituály spojené s konzumací těchto sušenek. Oreo plánujeme komunikovat v průběhu celého roku a využijeme určitě i všechny vhodné spotřebitelské příležitosti. Například na Valentýna chceme mluvit nejen k zamilovaným párům, ale pokusíme se zapojit a motivovat k hezkým vzkazům i pro kamarády. Komunikace značky Oreo by měla být v uvolněném rázu, a proto volíme v digitálu divočejší tón komunikace včetně sloganu ‚otočit, olíznout
a omlékovat‘,“ vysvětluje Marie Buzková.

Oreo, jež se poprvé objevilo na americkém trhu v roce 1912, bude mít zároveň nově vedenou facebookovou stránku v češtině i slovenštině.

Lokální komunikaci značky v letošní kampani zajistí agentury PR.Konektor a Konektor Social ve spolupráci s influencerskou agenturou The Hive, která pro projekt vybrala vhodné ambasadory. Nákup médií zajišťuje agentura Carat. 

-stk-