Pražská informační služba (PIS) si na zajištění marketingové komunikace na sociálních médiích a online vybrala ve veřejném výběrovém řízení agenturu Nydrle. Ta zvítězila v konkurenci šesti účastníků.
Nydrle bude následujících 36 měsíců každý rok navrhovat strategii pro sociální média, připravovat a realizovat kampaně určené pro širokou mezinárodní veřejnost i plánovat a nakupovat požadované mediální formáty. Rovněž bude aktivně spravovat veškeré sociální profily PIS, včetně produkce příspěvků, grafiky, filmů, animace a fotografií. Součástí zakázky je také monitoring a vyhodnocení kampaní. Hodnota zakázky je 15,48 milionů korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek.
Tendr na zajištění sociálních médií PIS na jaře loňského roku zrušila. Předtím jí kreativní kampaně pro online prostředí a sociální sítě zajišťovala agentura Havas.
-stk-