Prezidentská debata ČT ovládla vysílání s 2,7 mil. diváků

pátek, 26. ledna 2018, 07:55 TV MediaGuru

Prezidentskou debatu na ČT sledovalo v souhrnu 2,7 mil. diváků starších 15 let. Stala se nejsledovanější TV politickou debatou v historii měření sledovanosti od roku 1997.

Prezidentská debata v Rudolfinu, repro ČT

Prezidentský duel vysílaly od 20 hodin večer přímým přenosem programy ČT1 a ČT24. Na stanici ČT1 zhlédlo pořad 2,05 mil. diváků a téměř 650 tis. diváků ho sledovalo na ČT24Podíl na sledovanosti přesáhl 56 %. Živě na internetu se dívalo 67 tisíc lidí, dalších 15 tisíc si do včerejší půlnoci pořad pustilo na internetu odloženě.

Nejsledovanějším momentem debaty byl okamžik krátce před devátou hodinou, kdy se dívaly bezmála tři miliony diváků. Celkový zásah debaty činil 3,5 milionu diváků.

Debata na České televizi se tak stala nejsledovanějším televizním pořadem, který se v uplynulých dnech věnoval druhému kolu prezidentské volby. Na televizních stanicích Nova a Barrandov vystoupil pouze Miloš Zeman. První z jmenovaných pořadů sledovalo 1,54 mil. diváků starších 15 let, druhý 666 tisíc diváků (jde o data včetně odložené sledovanosti až o tři dny). V úterý se poprvé potkali v jednom pořadu oba kandidáti – bylo to na obrazovkách TV Prima - a pořad sledovalo 2,24 mil. diváků starších 15 let.

Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, čtvrtek 25.1. 2018

pořad TV začátek tis. 15+ tis. 15-54 tis. 15-69 share 15+ (%) share 15-54 (%) share 15-69 (%)
Prezidentský duel - finále ČT1 + ČT24 20:00:00 2699 1196 1986 56 54 54
Ordinace v růžové zahradě 2 Nova 20:20:33 762 329 620 16 15 17
Prásk! Nova 21:43:13 696 266 505 20 17 19
Hlas pro římského krále ČT1 21:30:14 579 264 440 20 20 19
Ohnivý kuře Prima 20:20:18 477 231 377 10 10 10
Události, komentáře ČT24 21:29:47 437 143 295 13 9 11
Prima Partička Prima 21:38:27 284 187 260 9 12 10
Náhlá smrt Nova 22:19:24 229 116 199 14 15 15
Teorie velkého třesku Prima COOL 21:53:37 201 176 197 6 12 8

Pozn.: Data dostupná k 26.1. 2018

Podíl TV skupin, 15+, celý den

ATO-Nielsen Admosphere

Podíl TV skupin, 15+, prime-time

ATO-Nielsen Admosphere

Podíl obchodních sítí, 15-54, celý den

ATO-Nielsen Admosphere

Podíl obchodních sítí, 15-69, celý den

ATO-Nielsen Admosphere

Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.

-mav-

Který z pořadů byl pro Vaše rozhodování nejužitečnější?

  • {{item.percentage}}% ({{item.amount}})
Zobrazit výsledky