První ročník veletrhu Ecommerce Expo je už příští týden

úterý, 23. ledna 2018, 17:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Premiérový ročník očekává až tři tisíce návštěvníků, s orientací na veletrhu jim pomůže několik konzultantů.

Ilustrační foto: Lesensky.CZ

Ilustrační foto: Lesensky.CZ

V úterý 30. ledna se v Praze uskuteční veletrh zaměřený na e-commerce pod názvem Ecommerce Expo Prague. Zorientovat se mezi stovkou vystavovatelů na něm návštěvníkům pomůže osmice konzultantů. 

Veletrh se uskuteční 30. ledna na výstavišti v Letňanech a počítá s třemi tisíci návštěvníky a stovkou vystavovatelů. „Vystavující firmy budou prezentovat technologie, nástroje a služby od marketingu přes online aplikace a reklamu až po logistiku či expediční systémy. Abychom návštěvníkům usnadnili orientaci a umožnili jim navštívit ty nejzajímavější stánky, bude jim po celý den k dispozici osm tuzemských odborníků z oblastí napříč celou elektronickou komercí,“ uvedla ředitelka veletrhu Eva Knirschová.

Návštěvníci akce, jež je určená jak zavedeným e-commerce firmám, tak i lidem, kteří s podnikáním teprve začínají, budou moci s konzultanty zdarma probrat také svůj vlastní byznys. „Proberou s průvodci konkrétní problémy, které trápí jejich podnikání, a ti jim pak na základě toho poradí, které firmy by měli na Expu rozhodně oslovit,“ doplnila Eva Knirschová.

Mezi konzultanty je například Jiří Chomát, který se v oblasti e-commerce pohybuje dvacet let a nyní firmám pomáhá s podnikáním na internetu. Jan Kvasnička, který je zároveň jedním z řečníků na konferenci při veletrhu, poradí s optimalizací konverzí či UX, Jakub Turner z Kebooly pak zase přiblíží datovou analytiku.

„S PPC kampaněmi bude návštěvníkům připraven poradit Jan Slezák z Sklik.cz, s optimalizací ve vyhledávačích a display kampaní v AdWords pomůže Eliška Kubátová z českého Google a její kolega Pavel Jašek zase přiblíží správné měření výkonnosti digitálního marketingu v Google Analytics,“ doplnila ředitelka veletrhu.

Poslední dvojici pak tvoří odborník na online marketingové nástroje a taktiky Lukas Mehnert, CMO ve Smartlook, a Michal Hanych, CEO Simpletax.cz, který je specialistou na daňové spory a problémy spojené s novými technologiemi.

Mezi firmy, jež budou na veletrhu Ecommerce Expo Prague vystavovat, patří například internetová agentura h1.cz, specialista na tvorbu e-shopů Shopsys, platforma pro návrh a rozesílání e-mailových kampaní Mailforce, nástroj pro správu inzerce na zbožových srovnávačích Mergado, služba Expando, jež pomáhá obchodníkům se vstupem na mezinárodní trhy, síť výdejních míst Zásilkovna, poskytovatel nebankovních úvěrů Creamfinance či služba usnadňující expedici zboží z e-shopů Balíkobot. Partnery akce jsou Heureka.cz, Seznam.cz a Shoptet.

-mav-