Společnost Tchibo si na obsahovou strategii a další komunikaci v digitálním prostředí svého Tchibo Blogu vybrala contentovou agenturu Bubble. Ta zvítězila v dvoukolém výběrovém řízení, kterého se zúčastnilo pět agentur, a nahradila dosavadní agenturu Vice.
„Tchibo Blog patří na našem trhu k tomu nejlepšímu, co v content marketingu můžete vidět a hlavně číst. Rozhodně nechceme roky dobré práce předchozí agentury ignorovat, ale naopak na nich stavět a rozvíjet blog dál,“ řekl Martin Pistulka, content director ve společnosti Bubble.
Bubble připravila novou koncepci webové platformy i pojetí článků. „Velký důraz klademe na práci s mediálním rozpočtem, na zvýšení návštěvnosti blogu a jeho propagaci,” doplnil Pistulka. Větší důraz bude kladen na propojení s produkty v e-shopu Tchibo, aktivnější integraci do prostředí sociálních sítí či sofistikovanější přístup k akvizici návštěvníků.
Z obsahového hlediska přijdou změny například v sekci receptů, které budou spojovány do seriálů s jasnou tematickou linkou – například jídla z filmů à la noky z Pelíšků. Stejný přístup bude použit i k tématu DIY – třeba co vyrábět, když kolem vás běhají děti a nemáte na nic čas. Posun proběhne také ve foto obsahu, který bude více lokální a autentičtější.
„Na novém konceptu se mi nejvíce zamlouvá komplexnost, kterou agentura Bubble představila. Nejde jen o kvalitní obsah, ale také o to, jak ho dokážeme dostat k našim čtenářkám. Tchibo Blog bude nyní mnohem osobnější,” řekla Adriana Šnajdrová ze společnosti Tchibo Praha s tím, že cílem je, aby značka Tchibo postupně získávala názor na běžné věci, které zažívají čtenářky blogu.
-stk-