Trojana nahradí u T-Mobile Hádek a Langmajer

úterý, 30. ledna 2018, 10:45 Reklama MediaGuru

Ivana Trojana vystřídá v kampani T-Mobile Hádek, Kubařová a Langmajer.

Kryštof Hádek před svým hotýlkem Růženka v kampani T-Mobile, foto: T-Mobile

Kryštof Hádek před svým hotýlkem Růženka v kampani T-Mobile, foto: T-Mobile

T-Mobile představí 15. února nový koncept svých reklamních kampaní. Ivana Trojana nahradí po čtyřech letech Kryštof Hádek a Veronika Kubařová, jednu z dalších rolí ztvární Jiří Langmajer.  

Ve nové kampani, která bude probíhat od 15. února do 15. března, představí operátor nový princip nabídky svých mobilních a fixních služeb pro rezidentní zákazníky. Dvojice Kryštof Hádek a Veronika Kubařová ztvární mladé manžele, kteří si pořídí horský hotýlek Růženka. V rolích jejich zaměstnanců se dále představí Jiří Langmajer (údržbář, řidič), Anastázie Chocholatá (číšnice) a Ctirad Götz (kuchař).    

„Budeme zákazníky seznamovat se zcela novým principem nabídky našich služeb, proto jsme se rozhodli pro komunikaci v rámci zcela nového reklamního konceptu,“ říká ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko.

Kampaň bude k vidění v televizi, kde bude nasazen spot o délce 50 s. Pro online prostředí je připravena prodloužená verze. Dále se kampaň objeví v tisku a outdooru. 

Veronika Kubařová a Kryštof Hádek před svým hotýlkem, foto: T-Mobile

Veronika Kubařová a Kryštof Hádek před svým hotýlkem, foto: T-Mobile

Celé osazenstvo hotýlku Růženka s Jiřím Langmajerem, Ctiradem Götzem, Anastázií Chocholatou i majiteli, foto: T-Mobile

Celé osazenstvo hotýlku Růženka s Jiřím Langmajerem, Ctiradem Götzem, Anastázií Chocholatou i majiteli, foto: T-Mobile

Kryštof Hádek v interiéru svého hotýlku, foto: T-Mobile

Kryštof Hádek v interiéru svého hotýlku, foto: T-Mobile

Jiří Langmajer v roli údržbáře a řidiče hotelu Růženka, foto: T-Mobile

Jiří Langmajer v roli údržbáře a řidiče hotelu Růženka, foto: T-Mobile

Foto: T-Mobile

Foto: T-Mobile

Pod kampaní je podepsána agentura Saatchi & Saatchi. Televizní spoty natočil režisér Juraj Janiš, který má na svém kontě například reklamy pro značky Kofola, Pilsner Urquell či Visa. Za kamerou stál Filip Marek. Zajímavostí je, že spot byl natáčen filmovými objektivy Panavision, jejichž využití ve světě reklamy je minimálně v ČR neobvyklé.

BTL má na starosti Havas Worldwide Prague. Online část kampaně zajišťuje Proboston Creative. Obě dvě agentury se podílely na komunikaci v retailu. O sociální sítě se stará agentura Peppermint. Média plánuje a nakupuje MediaCom.

-stk-