Značka Sage nasadí k budování povědomí televizi

středa, 31. ledna 2018, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová značka domácích spotřebičů Sage se zaměří na lidi, kteří si chtějí užít domácí vaření.

Pákový kávovar Sage BES990 Oracle Touch, foto: Sage

Pákový kávovar Sage BES990 Oracle Touch, foto: Sage

Začátkem letošního roku oznámila značka domácích spotřebičů Sage vstup na český trh, kde ji zastupuje společnost Fast ČR. Pro budování povědomí využije televizní i online reklamy, do podpory zapojí také ambasadory z řad kuchařů a baristů. 

Značka, jež pracuje se slogany „Žijeme jídlem“ a „Žijeme kávou“, cílí svými produkty především na lidi, kteří si chtějí své domácí vaření užít. V první fázi bude marketingová komunikace probíhat na internetu a sociálních sítích – na Facebooku a Instagramu, v dubnu bude nasazena několikaměsíční kampaň v televizi, jež se zaměří nejen na podporu značky, ale i na nabídku pro sezónu grilování. Další televizní reklama je plánována v době před vánočními svátky. Doplní ji PR aktivity. 

Se značkou se spojují také ambasadoři, například šéfkuchaři Dalibor Navrátil a Marek Hora či baristé Tomáš Bilík a Petra Veselá. Za nákup domácího spotřebiče získají zákazníci 50% slevu na kurz vaření či přípravy kávy v Sage Academy

 

Sage smoking gun BSM600, foto: Sage

Sage smoking gun BSM600, foto: Sage

Podoba marketingová komunikace se odvíjí od globálního konceptu této značky australské společnost Breville, nicméně Fast ČR má poměrně volnou ruku. Spoty tak vznikaly na českém trhu v dílně společnosti Filmprojekt. PR servis zajišťuje agentura Phoenix Communication. 

Produkty zaměřené na přípravu kávy, grilování, odšťavňování nebo přípravu potravin se budou prodávat například v Mall.cz, Alza.cz, Datart, Electro World a dalších. 

-stk-