Impression Media pomůže Mladé frontě s programatikem

úterý, 20. února 2018, 10:25 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Provozovatel webů Euro.cz či Edna.cz navázal spolupráci s Impression Media v prodeji programatické reklamy.

Internetové mediazastupitelství Impression Media se stalo novým partnerem vydavatelství Mladá fronta v oblasti programatického prodeje reklamy. 

„Pro Impression Media je důležité mít širokou nabídku kvalitních médií pro své zákazníky. Spolupráce s Mladou frontou nám přinese zajímavé možnosti monetizace jejich obsahu prostřednictvím programatického prodeje,“ uvedl David Bauckmann ze skupiny Impression Media.

„Vzájemná spolupráce doplní naše vlastní obchodní aktivity, a věříme, že nás to v oblasti programatické reklamy posune zase o krok vpřed,“ doplnil Erik Dvořák, ředitel online divize vydavatelství Mladá fronta.

Průměrná návštěvnost webů Mladé fronty se pohybuje okolo 3 mil. unikátních návštěvníků za měsíc (zdroj: NetMonitor, leden 2018).

Impression Media je jedním z nejsilnějších media zastupitelství na českém internetovém trhu s více než 5,4 mil. unikátních návštěvníků za měsíc (zdroj: NetMonitor, leden 2018). Je součástí české mediální skupiny Media Bohemia.

-mav-