Kampaň k oslavě 115 let Harley-Davidson zajistí Lemonade

středa, 14. února 2018, 12:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na komunikační podporu oslavy si Harley-Davidson zvolil agenturu Lemonade.

Zdroj: Klasik Moto

Zdroj: Klasik Moto

V Praze se uskuteční jedna ze dvou globálních oslav 115. výročí značky Harley Davidson, na které se očekává až 80 tisíc motorek. Hlavní pořadatel, pražská společnost Klasik Moto, si na komunikaci vybral agenturu Lemonade.

„Máme sice od HD Company dost volné ruce, ale agentura je přesně uprostřed. Ustát turbulence mezi místním tvůrčím punkem v časovém presu a korporátními pravidly legendární značky, to vyžaduje super kreativu i strategii. S Lemonade jsme se rychle pochopili a já osobně si od spolupráce slibuji hodně,“ vysvětluje Jaroslav Vavřina, šéf Klasik Moto.

Lemonade aktuálně pracuje na dvou paralelních kampaních – pro Českou republiku a pro zahraniční návštěvníky. Partnery zahraniční kampaně, která láká účastníky do Česka o pár dní dřív, jsou Středočeský kraj a Czechtourism.

-stk-