
Foto: FB Kaufland
Obchodní řetězec Kaufland ČR se na základě výběrového řízení rozhodla pokračovat ve spolupráci s agenturou Médea na nákup inzerce v televizi, tisku i na internetu.
Médea nakupuje pro Kaufland média již od roku 2008.
-stk-
Foto: FB Kaufland
Obchodní řetězec Kaufland ČR se na základě výběrového řízení rozhodla pokračovat ve spolupráci s agenturou Médea na nákup inzerce v televizi, tisku i na internetu.
Médea nakupuje pro Kaufland média již od roku 2008.
-stk-
Několik nových internetových video pořadů uvede v letošním roce TeleviezSeznam.cz.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Televize Nova brzy do svého vysílání zařadí nový seriál Anatomie života.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Také druhý díl seriálu Kukačky se stal nejsledovanějším pořadem pátečního večera a rovněž celého dne. Sledovalo ho opět 1,58 mil. diváků starších 15 let.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Návrat Ordinace v růžové zahradě po vánoční přestávce sledovalo v průměru téměř 1,1 mil. diváků (15+), šlo o nejlepší výsledek po 20:00. Oproti podzimu vysílá Ordinace ve čtvrtek jen jeden díl. Nadprůměrného výsledku dosáhla ČT2 s novým pořadem V karavanu po Česku.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Premiérový díl pořadu Výměna manželek sledovalo ve středu večer 931 tis. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek z pořadů vysílaných po 20. hodině.
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Další díl seriálu Slunečná se stal nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00, sledovalo ho 1,2 mil. diváků (15+). Na hranici milionu diváků dosáhla i Ordinace v růžové zahradě.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí. Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Hymna, novoroční přípitek a Silvestrovské Televizní noviny se staly nejsledovanějšími pořady posledního dne roku 2020. Silvestrovské TN sledovalo 1,6 mil. diváků starších 15 let.
Stanice Český rozhlas Vltava zařadí od 31. srpna do svého vysílání druhou část plánovaných programových změn.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.