Kinder spustí celoroční kampaň k 50. výročí

sobota, 3. února 2018, 08:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Kinder si bude celoroční kampaní připomínat své půlstoletí.

K 50. výročí bude značka Kinder využívat narozeninové logo, zdroj: Ferrero

K 50. výročí bude značka Kinder využívat narozeninové logo, zdroj: Ferrero

Značka Kinder společnosti Ferrero letos slaví 50 let od svého založení. Své jubileum bude připomínat po celý rok mezinárodní kampaní, která na českém trhu poběží v televizi, tisku, na internetu a v místě prodeje. Po celou dobu kampaně budou k dispozici speciální edice výrobků značky s narozeninovým logem. 

„Od začátku bylo posláním značky Kinder vnášet do běžného života malé, ale zato výjimečné okamžiky společné pro děti i dospělé. Proto si ani oslavy nenecháme pro sebe a postupně do nich zapojíme i naše zákazníky. Protože Kinder má především přinášet radost,“ říká k jubileu marketingová ředitelka společnosti Ferrero Jana Špačková.

Značka Kidner vznikla v roce 1968 v malém italském městě Alba, kde se snažil Michele Ferrero vytvořit čokoládu určenou pro děti, v níž bude více mléka a méně kakaa. V současné době je Kinder k dostání ve 125 zemích světa. Mezi její stěžejní produkty patří vajíčka s překvapením Kinder Surprise, Kinder Chocolate nebo Kinder Bueno. 

-stk-