Lagardere masivně podpoří bezpečnostní kampaň

čtvrtek, 22. února 2018, 18:00 Aktuality, Reklama, Rádio MediaGuru

Provozovatel Frekvence 1 nebo Evropy 2 výrazně podpoří kampaň Dopravní 1.

Lagardere Active ČR v rámci projektu Dopravní 1, jehož tváří je moderátor Evropy 2 Petr Říbal, připravila podle svých slov „nejmasivnější kampaň v celé historii komunikace tématu bezpečné dopravy”. Kampaň chce dosáhnout mediálního výkonu s více než 287 miliony kontaktů napříč cílovými skupinami, z toho přes polovinu na internetu. Do projektu Dopravní 1 jsou zapojené všechny značky mediálního domu, tedy Frekvence 1, Evropa 2, Youradio, ZET či dětská značka Pigy. Působit přitom budou jak v rádiu, tak na webech, sociálních sítích a eventech.

„Projekt Dopravní 1 realizujeme třetím rokem a naše dosavadní zkušenosti nám ukazují, že je nutné na tématu dopravní bezpečnosti stále pracovat. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro letošní rok vytvořit kampaň s opravdu na české poměry unikátním zásahem,“ říká Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR. „Velkým vzorem celospolečenského pochopení problematiky bezpečnosti v dopravě je pro nás například Švédsko. Místní projekt Vize nula přinesl mimořádné výsledky, a proto jsme vyslali za těmito odborníky i členy projektového týmu Dopravní 1, kteří zde načerpali inspiraci pro naší letošní kampaň,“ dodal.

Ve vysílání Frekvence 1 a Evropy 2 budou zařazeny nejen klasické spoty, ale i rozhlasové pořady k dopravě a na rádiu ZET a ve službě Youradio News i odborné vstupy a analýzy. Bezpečné dopravě se budou věnovat i speciální promo soutěže a v neposlední řadě tuto problematiku zahrne Lagardere Active ČR i do svých výjezdních road-show a eventů. Již téměř dva roky funguje také speciální samostatný web Dopravnijednicka.cz, kde jsou publikovány články a příspěvky o dopravní výchově a tématice. 

Projekt Dopravní 1 je kromě Lagardere Active ČR z části financován i prostředky z Fondu zábrany škod. Na projektu participuje také řada odborníků z veřejného i soukromého sektoru.

-mav-