Marketing restaurací Riccarda Lucqueho řídí Tichavská

středa, 21. února 2018, 08:05 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Restaurační skupina La Collezione postavila svůj marketingový tým, vede ho Markéta Tichavská.

Markéta Tichavská, foto: La Collezione

Markéta Tichavská, foto: La Collezione

Restaurační skupina La Collezione, za níž stojí Riccardo Lucque a Ondřej Rákosník, postavila svůj marketingový tým. V jeho čele stojí Markéta Tichavská, jež má na starosti jak marketing, tak PR aktivity celé skupiny italských restaurací a bister. 

Markéta Tichavská nasbírala odborné zkušenosti během svého sedmiletého pobytu v Nizozemsku. Přes koncertní fotografii pro veřejnoprávní médium se dostala k hudebními managementu, marketingu a PR. V Česku poté pokračovala jako social media manager ve společnosti Bibloo. V roce 2016 se stala součástí marketingového týmu v La Collezione.

Součástí týmu je dále Hana Kožušníková, která působí na pozici marketing executive. Zkušenosti nasbírala jako digital marketing manažer ve firmě S&P Broadcasting. 

Hana Kožušníková, foto: La Collezione

Hana Kožušníková, foto: La Collezione

Dále La Collezione spolupracuje s grafickým studiem ginger&fred a s grafickými designéry Soňou Valentovou a Lukášem Honzákem, kteří vytváří nová loga, weby a grafické podklady. Spolupráci navázala skupina také s agenturou Loosers, jež zajišťuje strategii sociálních sítí, newslettery a online marketing celé skupiny.

Restaurační skupina se v letošním roce chystá zaměřit na rozšíření povědomí o mateřské značce, La Collezione, a také posílení svých stávajících značek – Aromi, La Bottega, La Finestra in Cucina, Laboratorio, Via del Vino nebo Il Catering. Dále se bude soustředit na strategii nových projektů, které La Collezione chystá. 

-stk-