Óčko hledá formáty mezi TV a facebookem, půjde i do HD

úterý, 27. února 2018, 07:30 TV MediaGuru

Kombinaci lineárního vysílání, digitálních médií a eventů chce dál rozvíjet hudební stanice Óčko.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Televize Óčko považuje za důležitou strategii ve svém dalším vývoji hledání formátů mezi televizí a sociálními sítěmi. Uvedl to na setkání s obchodními partnery ředitel televize Štěpán Wolde. Spolu s tím rozvíjí Óčko i svoji promoční aktivitu v podobě Óčko Promotion.

Óčko se už v současnosti snaží inzerentům prodávat spojený zásah svých formátů v klasickém lineárním prostředí a v prostředí internetu a sociálních sítích. Prvním pořadem, který uvedla nejprve pro facebookové vysílání, je pořad Ukaž profil. Vysílá se premiérově v live streamu na facebooku Óčka, sestřih z pořadu pak v televizi a na webu. Vysílán je ve spolupráci se značkou Huawei, která je formou product placementu v pořadu prezentována.

Óčko se profiluje jako značka, která je všemi svými kanály schopna oslovit velkou část generace mladých Čechů ve věku 15-24 let. Dosah jejího televizního vysílání má týdně představovat 1,1 mil. diváků, další milion fanoušků má týdně oslovit na facebooku, na instragramu má být schopna vytvořit 0,5 mil. zobrazení týdně. Týdenní návštěvnost webu Óčka představuje 120 tis. uživatelů. Na 150 tisíc návštěvníků pak loni v průměru navštívilo akce, které pořádá pod hlavičkou Óčko Promotion (eventy, koncerty, vystoupení).

„Cílem je nevnímat Óčko pouze jako subjekt, který je v televizi, ale který se pohybuje na showbyznysovém trhu a může získávat příjmy nejen od klasických televizních zadavatelů, ale i z jiných zdrojů. Základem všeho je cílová skupina, která se vytváří kolem značky Óčko,“ shrnul strategii už dříve Štěpán Wolde.

I v televizním vysílání ale přináší Óčko novinky. Klientům je schopna na klíč dodat branding do svých pořadů, jakými jsou například přímé přenosy nebo žebříček, který se aktuálně spojuje se značkou Chup Chups (Chupa Chups Chart). Nejnověji také připravuje vstup dvou svých celoplošných stanic Óčko a Óčko Star do vysílání v HD kvalitě. Stane se tak od druhého čtvrtletí 2018.

Celou prezentaci Štěpána Woldeho si můžete prohlédnout níže.

-mav-