RC Cola buduje povědomí v outdooru a na internetu

pondělí, 19. února 2018, 13:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Svou první kampaň spustila Royal Crown Cola v nové podobě, staví na jižanské pohodě.

Zdroj: FB Royal Crown Cola

Zdroj: FB Royal Crown Cola

Royal Crown Cola, známá spíše pod názvem RC Cola, spustila v únoru první kampaň, v níž se představuje v nové podobě. 

Loni Kofola, jež má se společností Royal Crown Cola International na českém a slovenském trhu smlouvu uzavřenou, značku relaunchovala. Cílem bylo vystihnout pravou podstatu a původ kolového nápoje, kterého stvořil lékárník Claud Hatcher a který popíjeli jižané po práci na verandě v houpacím křesle. 

Kampaň, jejímž hlavním cílem je budování o značce a jejího positioningu, běží po celý únor v outdooru, na internetu a v místě prodeje. Pro venkovní reklamu volila značka velká města v Česku i na Slovensku, k vidění je v Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě a Košicích.

Spolu s novým positioningem změnila značka recepturu i obal, který má svým lékárnickým vzhledem připomínat „jakousi medicínu“.

Kreativní koncept pochází z agentury WMC Grey.

-stk-