Seznam.cz startuje třetí ročník Studentské kampaně

neděle, 4. února 2018, 13:05 Internet & Mobil, Aktuality MediaGuru

V letošním ročníku se soutěž vedle propagaci v Skliku i na Zboží.cz či Firmy.cz.

Studentská soutěž, foto: Seznam.cz

Studentská soutěž, foto: Seznam.cz

Seznam.cz startuje třetí ročník Studentské kampaně, soutěže pro studenty vysokých škol, na jejímž konci čeká pro vítěze měsíční stáž ve společnosti Seznam.cz. Přihlášky mohou týmy podávat v termínu od 5. 2. do 19. 2. 2018. Hlásit se mohou tří až pětičlenné týmy a propagovat mohou libovolnou firmu dle svého výběru. „Na rozdíl od předešlých ročníků rozšiřujeme dosavadní propagaci v Skliku také o prostor na Zboží.cz a Seznam naplno. Díky tomu si mohou studenti vyzkoušet také zviditelnění nabídky e-shopu nebo střední či menší společnosti v katalogu Firmy.cz,“ popisuje novinky nadcházejícího ročníku soutěže, kterého se může letos zúčastnit až 375 studentů, Petra Fuksová, manažerka marketingu pro B2B a garantka projektu.

Projektu se mohou účastnit vysokoškolští studenti, soutěžit mohou ve skupinách po třech až pěti lidech a propagovat budou firmu, podle vlastního výběru. Za úkol mají vytvořit kampaň v reklamním systému Sklik nebo nově také na Zboží.cz a Firmy.cz . Za tímto účelem obdrží finanční kredit (rozpočet klienta) a vytvoří strategii a realizaci kampaně.

Soutěž probíhá ve spolupráci s vysokými školami po celé České republice při zapojení regionálních poboček společnosti Seznam.cz. V uplynulém ročníku se přihlásilo na šedesát týmů. Do druhého kola postoupilo na základě vypracovaného motivačního dopisu 40 týmů. Tři nejlepší týmy se pak utkali ve finále, kde se opět hodnotili strategie, prezentace, výsledky kampaně či role jednotlivých členů týmu. Vítězný tým pak získal možnost už zmíněné placené měsíční stáže ve společnosti Seznam.cz, resp. v oddělení Sklik.

Produkt nebo službu, s kterou chtějí studenti soutěžit, si mohou vybrat sami. „Je možné vypracovat kampaň i pro vlastní aktivity studentů, protože někteří z nich už zkoušejí vlastní projekty nebo pracují v rodinných firmách. Podmínkou ale je, aby u nás takový klient v době soutěži neinzeroval,“ přiblížila Petra Fuksová.

V uplynulém ročníku obdrželi soutěžící kredit ve výši 4 tis. korun. Soutěž je před svým začátkem provázena také workshopy o výkonnostní reklamě. Účast na nich není povinná, ale pokud se jich soutěžící zúčastní, obdrží od Seznamu certifikát. Studenti mohou využít i osobních konzultací.

Hlavním důvodem pro spuštění projektu Sklik Studentská kampaň byla snaha nabídnout studentům možnost seznámit se s oborem výkonnostní reklamy a marketingu. K tomu studenti tolik příležitostí nemají. „Na školách se málokdy dostanou k reálné praxi a těžko pak shánějí zaměstnání s prakticky nulovou zkušeností. Jde nám také o edukaci systémů Sklik, Zboží.cz a Firmy.cz a dalších mezi studenty a možnosti vyzkoušet si práci s tímto systémem,“ vysvětluje Petra Fuksová. Osvěta je tak hlavní ideou projektu spíše než výběr talentů pro práci v Seznamu.

-mav-